Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik kan niet inloggen

U kunt bij het inloggen de volgende meldingen krijgen;

  • gebruiker is niet geverifieerd / user is not verified
    U heeft na de registratie niet op de link in de bevestigingsmail geklikt om uw registratie te voltooien.
  • user or password invalid
    U heeft een foutief wachtwoord of e-mail adres ingevuld
  • user with email [emailadres] not found
    Er is geen gebruiker met dit e-mail adres bekend.
  • username and/or password not supplied
    U heeft geen gebruikersnaam en/of wachtwoord ingevuld
  • ontbrekende gegevens / certain data are missing.
    Sommige gegevens die nodig zijn om uw bestelling correct af te handelen heeft u niet ingevuld. ga naar lookseebuy.net en log in om dit te corrigeren.
  • voer een geldig adres in / enter a valid address

Wanneer kan ik de gereserveerde artikelen verwachten?
Alle door u gereserveerde artikelen worden op werkdagen tot 10.30 uur na betaling van de TegoedBon door ons opgehaald, of wij hebben het in consignatie van de coffeeshop. De gereserveerde bestelling zal door een extern bedrijf verder afgehandeld worden en bij u bezorgd. In Nederland en Belgie de eerstvolgende werkdag NA verwerking.

Wat moet ik doen als mijn gereserveerd bestelling niet binnen de gestelde periode is afgeleverd?
U checkt natuurlijk eerst of de ophaaldienst uw bestelling niet bij de “buren” heeft afgegeven of een briefje in uw postbus heeft gedaan met informatie over uw besteling. Is dat allemaal gecheckt en toch geen bestelling te vinden neemt u dan contact met ons op en wij gaan het dan direct oplossen! Geef wel uw T&TCode, en ordernummer door, zonder deze informatie kunnen wij helaas niets voor u doen!

Wat moet ik doen als de geleverde reservering niet correct is?
Neem per mail direct contact met de klantenservice op en omschrijf duidelijk wat er mis is met de bestelling. Wij handelen dit verder met u en/of de coffeeshop af.

Wat moet ik doe als ik wil ruilen of retourneren?
Artikelen kunnen niet geruild worden.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?
Volg na registratie de instructies op het scherm.

Contact

CoffeeShopBon
Planetenweg 5
2132 HN Hoofddorp
Nederland

E-mail: helpdesk@coffeeshopbon.nl

Heeft u vragen?
Neem contact met ons op.